opc_loader

Deze pagina wordt momenteel aangevuld.

Frequently Asked Questions

De meeste vragen zijn al eerder gesteld. Voor snel antwoord op uw vraag, kunt u hier kijken. Vindt u uw antwoord hier niet? Neem dan contact met ons op.
 

Levertijden & Bezorging
 

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Wij proberen uw bestelling op werkdagen altijd zo snel mogelijk te versturen. Wanneer u bestelt voor half 4 's middags versturen wij uw pakket dezelfde dag nog als wij de producten op voorraad hebben. Helaas kunnen wij niet alle producten in onze webshop op voorraad hebben. Het kan daarom zijn dat wij de producten voor u moeten bestellen. Meestal duurt het één á twee dagen voordat het product bij ons binnenkomt. Een enkele keer zijn producten tijdelijk niet leverbaar. Wij zullen u uiteraard hierover informeren.

Mijn bestelling staat op verzonden, maar ik heb het nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u deze normaal gesproken binnen twee dagen. Als dit niet het geval is, dan raden wij u aan om ons een e-mail te sturen.

Waarom wordt mijn Royal Canin bestelling met GLS verstuurd?

Veel Royal Canin bestellingen versturen wij rechtstreeks via het magazijn van Royal Canin. Dit is normaal gesproken sneller, dan wanneer Royal Canin de voeding eerst naar ons moeten versturen en dat wij het daarna weer na u verzenden. Royal Canin werkt samen met GLS. Royal Canin levert normaal binnen twee werkdagen.
 

Ik wil liever dat mijn Royal Canin bestelling met PostNL wordt verstuurd, kan dat?

Natuurlijk kan dat. Wanneer u bij het afrekenproces bij 'Uw opmerkingen' erbij schrijft dat u wilt dat uw bestelling met PostNL wordt verstuurd, dan zullen we de voeding voor u bestellen en het via PostNL versturen. Houd er wel rekening mee dat het iets langer kan duren voordat u de voeding in huis heeft.  


 

Ik wil dat mijn bestelling wel/niet bij de buren wordt afgeleverd als ik niet thuis ben, hoe kan ik dat aangeven?

Wanneer u bij het afrekenproces bij 'Uw opmerkingen' erbij schrijft dat u wilt dat uw bestelling wel/niet bij de buren wordt afgegeven, dan geven wij dit door aan PostNL.


 

Kortingscode
 

Hoe kom ik aan een kortingscode/coupon?

Wij kunnen geen standaard kortingen aanbieden, omdat wij al zo laag mogelijke prijs hanteren. Soms kunnen wij wel producten goedkoper inkopen, waardoor wij korting kunnen geven op die producten. Wij maken om de week een kortingscode bekend in onze nieuwsbrief. Deze codes gelden steeds op andere producten. Wanneer u zich wilt inschrijven voor de nieuwsbrief kunt u ons een mailtje of facebookbericht sturen. Via uw persoonlijke pagina kunt u zich ook inschrijven voor de nieuwsbrief.


 

Mijn kortingscode/coupon werkt niet. Wat moet ik doen?

Wanneer een kortingscode niet werkt, merken wij vaak dat dit komt doordat er een oudere kortingscode wordt gebruikt. Houd er ook rekening mee dat de kortingscode werkt op geselecteerde producten. Wanneer u alsnog problemen heeft met de kortingscode, dan horen wij het uiteraard graag.


 

Kan ik extra korting krijgen?

Wij kunnen geen standaard kortingen aanbieden, omdat wij al zo laag mogelijke prijs hanteren. Soms kunnen wij wel producten goedkoper inkopen, waardoor wij korting kunnen geven op die producten. Wij maken een kortingscode voor wisselende producten om de week bekend via onze nieuwsbrief.


 

Producten

Ik wil graag een product bestellen, maar ik zie dat het niet op jullie site staan. Kunnen jullie die alsnog toevoegen?

Wij horen altijd graag hoe wij onze service kunnen verbeteren. Wanneer u een product mist in onze webshop, dan kunt u ons het beste een e-mail sturen. Wij gaan dan bekijken of er genoeg vraag naar het product is om deze op onze website te zetten.
 

Ik wil Stronghold bestellen. Kan dat?

Stronghold is alleen nog maar verkrijgbaar bij dierenartsen. Stronghold is een UDA-dierengeneesmiddel. Dat betekent dat het uitsluitend op recept van een dierenarts verkrijgbaar is bij een dierenarts of apotheker. Wij mogen u daarom helaas geen Stronghold aanbieden via onze webshop.

Mijn producten bevinden zich buiten de verpakking. Waarom is dat?

Om onze producten tegen aantrekkelijke tarieven te kunnen aanbieden, wordt het artikel soms uit de verpakking gehaald om zo als kleiner pakket goedkoper verzonden te kunnen worden. Ook bij uw bestelling is dit het geval. Een originele of andere verpakking is uiteraard ook meegezonden, dus het product is compleet (met bijsluiter)  en u kunt het artikel zelf in het doosje doen. Dit heeft verder geen invloed op de kwaliteit van het product. Mocht u desondanks bezwaar hebben tegen deze manier van verzenden dan willen wij dat graag weten.

Zijn de producten die jullie verkopen hetzelfde als de producten van mijn dierenarts?

De producten die wij in onze webshop verkopen, zijn producten die ook bij veel dierenartsen te koop zijn.


 

Ik wil van een bepaald product een grotere voorraad kopen. Hoe kom ik er achter tot wanneer deze producten houdbaar zijn?

Wanneer u wilt weten wat de actuele houdbaarheidsdatum is van onze producten dan kunt u ons een e-mail sturen of ons telefonisch bereiken tussen half 2 en half 4.
 

Ik zie op de site staan dat één van de producten die ik wil bestellen tijdelijk niet leverbaar is. Kan ik deze alsnog bestellen?

U kunt deze gewoon bestellen. Wij proberen altijd uw bestelling compleet te versturen. Wanneer één van de producten langer niet leverbaar is, zullen wij de rest van uw bestelling alvast versturen en het niet-leverbare product zo snel mogelijk nazenden.
 

Prijzen
 

Hoe kunnen jullie de producten zo voordelig aanbieden?


 

België 
 

Verzenden jullie alle producten uit de webshop naar België?

Alle producten in onze webshop versturen wij ook naar België.


 

Op jullie website staat dat het gratis verzending is vanaf €40,-. Waarom betaal ik alsnog verzendkosten?

Verzending naar België kost €5,95 en de verzending is vanaf €150,- gratis. Dit is omdat de verzending voor ons duurder is naar België dan binnen Nederland. Dit kunt u vinden onderaan onze site en op deze pagina: https://www.hondenkattenapotheek.nl/bezorgen969358/ 

Menu